13 Ağustos 2018 Pazartesi

SANAL OFİS / E - OFİS KULLANIM SÖZLEŞMESİ


SANAL OFİS / E - OFİS KULLANIM SÖZLEŞMESİ

Madde 1- Taraflar;

.......... ……. ……../…….. adresinde ikamet eden ........ ……… ile ......... …….. ……/……. adresinde ikamet eden .......... ……. arasında aşağıdaki koşullarla bir Sanal Ofis kiaralama sözleşmesi akdolunmuştur.
                       
İşbu sözleşmede ;
........... "kiralayan"
........... "kiracı" olarak anılacaktır.

Madde 2 - Hizmet İçeriği ve Kullanım şartları;

• Sanal Ofis, Müşteri'ye tahsis ettiği bölüme ilişkin olarak ek bir ücret talebinde bulunmaksızın; elektrik, su, doğalgaz, bina aidatı, otopark, bina ve otopark güvenlik, internet hizmeti ve haftada bir gün temizlik hizmeti sunacağını beyan, kabul ve taahhüt eder.

• Sanal Ofis, Müşteri'nin talebi doğrultusunda kiralanan alana, Müşteri'nin kullanımına ait bir adet telefon hattı sağlayacak ve kullanıma hazır hale getirecektir. Müşteri, kullanımına ait olan hattın fatura bedelini, ve hattın kullanımından doğan tüm ödemeleri yapacağını beyan, kabul ve taahhüt eder.

• Sanal Ofis, kiralanan ofis alanında, haftada bir gün genel temizlik hizmeti sunmayı, ofisi günlük olarak düzenli, kullanıma hazır tutmayı ve Müşteri tarafından Self Servis olarak çay - kahve hizmeti vermeyi kabul eder.

• Sanal Ofis, resmi mesai günlerinde (resmi tatil günleri hariç Pazartesi'den Cuma'ya kadar) 09:00 ile 18:00 saatleri arasında Müşteri'ye hizmet verecektir.

• Sanal Ofis bünyesinde bulunan demirbaşlar ve ofis ekipmanları, “Sanal Ofis Gayrimenkul Danışmanlık Ltd. Şti.” envanterine kayıtlıdır.

• Müşteri, kiralamış olduğu ofisin adresini yasal adresi olarak kullanabilecektir.

• Müşteri, Sanal Ofis tarafından sağlanan sekretarya hizmetinden başka genel bir sekreteri ortak alan için istihdam edemez.

• Müşteri, iş bu sözleşmede aksi belirlenmedikçe ofisi sadece iş yeri olarak kullanacak olup başka herhangi bir amaçla ve/veya gayri yasal işlemlerde kullanamaz.

• Müşteri, kullandığı Sanal Ofis alanında ses ya da yüksek ses çıkaran faaliyetler yapmamakla yükümlüdür.

• Müşteri, Sanal Ofis tarafından hizmetine sunulan netbook, notebook, internet, vs ağlarda yolsuzluk, donanımda, yazılımda, mekaniklerde değişiklik yapmayacağını, verilerin kaybına ve/veya hasarlarına sebebiyet vermeyeceğini, yine kullanımına sunulan hizmetleri ahlaksız, yasadışı amaçlar için kullanmayacağını beyan, kabul ve taahhüt eder.

• Şirketinize gelen posta, kargo ve kuryelerin Sanal Ofis tarafından teslim alınmasını ve Sanal Ofis'e bildirmiş olduğunuz e-mail adresinize bu bilginin ulaşmasını sağlayabilirsiniz.

• Tarafınıza gelen kargo ve/veya posta Sanal Ofis tarafından sizin için muhafaza edilir ancak başka bir adrese yönlendirme yapamayacaktır.

• Ücretsiz internet imkanı sağlanacaktır.

• Resepsiyon, self servis olarak çay ve kahve sunumu yapılacaktır.

• Sizi arayan kişilerin Sanal Ofis'e belirtmiş olduğunuz e-mail adresinize bildirilmesi.

• Sanal Ofis içerisinde çalışanlara rahatsızlık verecek şekilde ses çıkarılamaz ve yüksek sesle konuşulamaz.

• 5727 Sayılı kanun gereğince tütün mamulleri kullanılamaz ve kullandırılamaz.

• Sanal Ofis içerisine yemek, meyve ve/veya kabuklu yiyecekler getirilemeyecek ve tüketilemeyecektir.

• “Açık” ofis bölümlerinde ziyaretçiler açık ofis alanı için kısıtlanmıştır. “Hazır” kapalı ofislerde bu yönde bir kısıtlama yapılmayacaktır.

• Görüşme ve toplantılar, “Toplantı Odasında” yapılmalıdır.

• Sanal Ofis tarafından hazırlanan genel ofis tabelasının dışında, özel bir tabela bulundurulamayacaktır.

Madde 3 - İşbu sözleşmenin uygulanması ve yorumlanması ile ilgili doğabilecek uyuşmazlıkların çözümlenmesinde ……………… mahkeme ve icra daireleri yetkilidir.

Madde 4 - İşbu sözleşme 4 (Dört) maddeden ibaret olup ……………… tarihinde 2 nüsha olarak imza edilmiş ve yürürlüğe girmiştir.

AD SOYAD                                                                                                AD SOYAD                                                                                                


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder