SANAL OFİS / E - OFİS KULLANIM SÖZLEŞMESİ
Madde 1- Taraflar;
..........
……. ……../…….. adresinde ikamet eden ........ ……… ile ......... …….. ……/…….
adresinde ikamet eden .......... ……. arasında aşağıdaki koşullarla bir Sanal
Ofis kiaralama sözleşmesi akdolunmuştur.
İşbu
sözleşmede ;
...........
"kiralayan"
...........
"kiracı" olarak anılacaktır.
Madde 2 - Hizmet İçeriği ve
Kullanım şartları;
•
Sanal Ofis, Müşteri'ye tahsis ettiği bölüme ilişkin olarak ek bir ücret
talebinde bulunmaksızın; elektrik, su, doğalgaz, bina aidatı, otopark, bina ve
otopark güvenlik, internet hizmeti ve haftada bir gün temizlik hizmeti sunacağını
beyan, kabul ve taahhüt eder.
•
Sanal Ofis, Müşteri'nin talebi doğrultusunda kiralanan alana, Müşteri'nin
kullanımına ait bir adet telefon hattı sağlayacak ve kullanıma hazır hale
getirecektir. Müşteri, kullanımına ait olan hattın fatura bedelini, ve hattın
kullanımından doğan tüm ödemeleri yapacağını beyan, kabul ve taahhüt eder.
•
Sanal Ofis, kiralanan ofis alanında, haftada bir gün genel temizlik hizmeti
sunmayı, ofisi günlük olarak düzenli, kullanıma hazır tutmayı ve Müşteri
tarafından Self Servis olarak çay - kahve hizmeti vermeyi kabul eder.
•
Sanal Ofis, resmi mesai günlerinde (resmi tatil günleri hariç Pazartesi'den
Cuma'ya kadar) 09:00 ile 18:00 saatleri arasında Müşteri'ye hizmet verecektir.
•
Sanal Ofis bünyesinde bulunan demirbaşlar ve ofis ekipmanları, “Sanal Ofis
Gayrimenkul Danışmanlık Ltd. Şti.” envanterine kayıtlıdır.
•
Müşteri, kiralamış olduğu ofisin adresini yasal adresi olarak
kullanabilecektir.
•
Müşteri, Sanal Ofis tarafından sağlanan sekretarya hizmetinden başka genel bir
sekreteri ortak alan için istihdam edemez.
•
Müşteri, iş bu sözleşmede aksi belirlenmedikçe ofisi sadece iş yeri olarak
kullanacak olup başka herhangi bir amaçla ve/veya gayri yasal işlemlerde
kullanamaz.
•
Müşteri, kullandığı Sanal Ofis alanında ses ya da yüksek ses çıkaran
faaliyetler yapmamakla yükümlüdür.
•
Müşteri, Sanal Ofis tarafından hizmetine sunulan netbook, notebook, internet,
vs ağlarda yolsuzluk, donanımda, yazılımda, mekaniklerde değişiklik
yapmayacağını, verilerin kaybına ve/veya hasarlarına sebebiyet vermeyeceğini,
yine kullanımına sunulan hizmetleri ahlaksız, yasadışı amaçlar için
kullanmayacağını beyan, kabul ve taahhüt eder.
•
Şirketinize gelen posta, kargo ve kuryelerin Sanal Ofis tarafından teslim
alınmasını ve Sanal Ofis'e bildirmiş olduğunuz e-mail adresinize bu bilginin
ulaşmasını sağlayabilirsiniz.
•
Tarafınıza gelen kargo ve/veya posta Sanal Ofis tarafından sizin için muhafaza
edilir ancak başka bir adrese yönlendirme yapamayacaktır.
•
Ücretsiz internet imkanı sağlanacaktır.
•
Resepsiyon, self servis olarak çay ve kahve sunumu yapılacaktır.
•
Sizi arayan kişilerin Sanal Ofis'e belirtmiş olduğunuz e-mail adresinize
bildirilmesi.
•
Sanal Ofis içerisinde çalışanlara rahatsızlık verecek şekilde ses çıkarılamaz
ve yüksek sesle konuşulamaz.
•
5727 Sayılı kanun gereğince tütün mamulleri kullanılamaz ve kullandırılamaz.
•
Sanal Ofis içerisine yemek, meyve ve/veya kabuklu yiyecekler getirilemeyecek ve
tüketilemeyecektir.
•
“Açık” ofis bölümlerinde ziyaretçiler açık ofis alanı için kısıtlanmıştır.
“Hazır” kapalı ofislerde bu yönde bir kısıtlama yapılmayacaktır.
•
Görüşme ve toplantılar, “Toplantı Odasında” yapılmalıdır.
•
Sanal Ofis tarafından hazırlanan genel ofis tabelasının dışında, özel bir
tabela bulundurulamayacaktır.
Madde
3 - İşbu sözleşmenin uygulanması ve yorumlanması ile ilgili
doğabilecek uyuşmazlıkların çözümlenmesinde ……………… mahkeme ve icra daireleri
yetkilidir.
Madde
4 - İşbu sözleşme 4 (Dört) maddeden ibaret olup ……………… tarihinde 2
nüsha olarak imza edilmiş ve yürürlüğe girmiştir.
AD
SOYAD AD
SOYAD
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder