13 Ağustos 2018 Pazartesi

ÜÇÜNCÜ KİŞİNİN TAAHHÜDÜ DİLEKÇESİ



T.C
............ İCRA MÜDÜRLÜĞÜ
DOSYA NO: ...../.......


            Alacaklı vekili ile 3. kişi: ............ geldiler, 3. kişi, “Ben bu dosya borcunun tamamına fer'ileri ile birlikte icra kefili olmak istiyorum. İcra emrinden bir örneği şu anda icra dairesinde tebliğ aldım, borcun miktarına vakıfım. İİK 20 ve devamı maddelerine göre lehime işleyecek sürelerden feragat ediyorum, takibin kesinleştirilmesinde hiç bir sakınca yoktur.

............ tarihi itibariyle

............




ÖDEME TAAHHÜTLERİ: ............
TOPLAM TAAHHÜT TUTARI: ............
TAAHHÜTTE BULUNAN BORÇLU: ............ adına icra kefili  ............
           
            Ayrıca dosyada belirtilen borcun tamamını yasal faizi, icra giderleri ve vekalet ücreti gibi tüm fer'ileriyle birlikte yukarıda belirttiğim vade ve miktarlarda ödemem halinde ............ daha faiz işleyeceğini ve bu borcu toplam ............ olarak ödeyeceğimi biliyorum, kabul ve taahhüt ediyorum.


KİMLİK FOTOKOPİSİ ALINARAK DOSYAYA KONULDU.


ALACAKLI VEKİLİ SÖZ ALARAK:

“Borçlu adına icra kefili olarak üçüncü kişinin yukarıdaki ödeme taahhüdünü aynen kabul ediyorum. Kabulümüzün borçluya/üçüncü kişiye bildirimi yapılarak, cezai sorumluluğu anlatılsın.”, dedi. ............


ALACAKLI VEKİLİ
............




Borçlunun/üçüncü kişinin kimlik fotokopisi dosyaya alındı; borçluya/üçüncü kişiye alacaklı vekilinin ödeme taahhüdünü aynen kabul ettiği ve taahhüdü ihlal halinde cezai sorumluluğun bulunduğu açıkça anlatılıp keyfiyet ihtar olundu. İşbu tutanak birlikte imza altına alındı. ...........

3. Kişi.


............
İCRA MÜDÜRLÜĞÜ
        İcra Müdürü
     Mühür ve İmza


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder