13 Ağustos 2018 Pazartesi

İBRANAME (Düzenleme Şeklinde)


İBRANAME
(Düzenleme Şeklinde)




DÜZENLEME İŞLEMİNİN
YAPILDIĞI NOTERLİĞİN ADI       :

NOTERİN ADI VE SOYADI            :

VEKİLİN ADI VE SOYADI  :

DÜZENLEME TARİHİ          :



Türkiye Cumhuriyeti yasalarının verdiği her türlü yasal hak ve yetkilere sahip-ben yukarıda yazılı adresimde görevimin başında iken bana müracaat eden kişi ve ibraz ettiği;

Nüfus idaresinden verilme .../.../.... tarih.........kayıt no................ve seri no.lu, fotoğrafı tasdikli nüfus hüviyet cüzdanına nazaran, .......... ili, .......... ilçesi ........... mahallesi ......... cilt, .......... sahife .......... kütük sıra noda kayıtlı ve halen ........... …. ……/….. adresinde mukim olduğunu beyan eden baba isminin……., ana isminin…….., doğum tarihinin …../…../….. olduğu anlaşılan .............. ……… adlı kişi ile nüfus idaresinden verilme .../.../.... tarih.........kayıt no................ve seri no.lu, fotoğrafı tasdikli nüfus hüviyet cüzdanına nazaran, .......... ili, .......... ilçesi ........... mahallesi ......... cilt, .......... sahife .......... kütük sıra noda kayıtlı ve halen ........... …. ……/….. adresinde mukim olduğunu beyan eden baba isminin……., ana isminin…….., doğum tarihinin …../…../….. olduğu anlaşılan .............. ………. adlı kişi, birlikte bana başvurarak düzenleme şeklinde bir ibraname tanzimini ve onaylanmasını istediler.

Kendileri ile konuştum. Yasal yeteneklerinin bulunduğunu ve okur yazar olduklarını anladım. İbraz ettikleri nüfus cüzdanlarından kanı sahibi oldum. Bunun üzerine ilgililerden ibra eden ……. ...... sözlerine başlayarak dedi ki:


İBRA EDİLEN            :

İBRA EDİLEN BORÇ MİKTARI      :

İBRA EDİLEN BORCUN KONUSU            :


Yukarıda ibra edilen borcun konusunda bahsi geçen ……-TL borçtan dolayı, ibra edilen kısmında adı yazılan şahsı tamamen ibra ettim. Alacağımı haricen ve nakden aldım. İbra ettiğim borca konu mal üzerinde artık herhangi bir hak, alaka ve iştirakimin kalmadığını, tamamen ibra ettiğim şahsın tasarrufuna terk ve teslim ettiğimi beyan, kabul ve taahhüt ederim dedi ve sözlerini bitirdi.

Yazılan ibranameyi okuması için ilgilisine verdim ilgili ibranameyi okudu, ben de ayrıca anlamını anlattım. İlgili yazılanların isteklerine uygun olduğunu söyledi. Bunun üzerine işbu ibranamenin altını birlikte imzaladık ve mühürledik. .../.../...


İBRA EDEN                         İBRA EDİLEN
   Ad Soyad                                Ad Soyad
                            İmza                                           İmza



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder